[N/A] Wesołych świąt!

Kochani! Życzę Wam wszystkiego dobrego, by te święta przepełnione były radością i szczerym uśmiechem. By nic Wam nie zabrakło, a zwłaszcza rodzinnej atmosfery, która jest chyba najważniejsza w tym czasie. I byście, siedząc przy stole, mogli stwierdzić z czystym sumieniem, że to jednak jest coś, na co warto czekać cały rok. :')
Trochę późno, wiem, ale ciągle miałam nadzieję, że uda mi się dokończyć rozdział. Niestety, jestem tylko człowiekiem, który nie umie zorganizować sobie odpowiednio czasu. Ale na swoją obronę powiem, że mam już zaczętą ósmą stronę, więc jestem zdecydowanie bliżej końca niż początku. :)
I tak poza życzeniami i tłumaczeniami, czemu nie ma jeszcze publikacji, chciałabym się o coś zapytać. Wiem, że jeszcze trochę czasu minie, ale mam pytanie czy bylibyście zainteresowani moimi autorskimi opowiadaniami? Jeżeli mam być szczera, to tworząc bloga, od razu myślałam nad tym, by nie tworzyć później niezliczoną ich ilość, tylko mieć jednego, na którym zgromadzę dosłownie wszystko. A pytanie nie wzięło się też z eteru, bo zaczęłam prace nad pewną historią i to zależy wyłącznie od Was czy ją potem opublikuję. ;)

Trzymajcie się ciepło i jeszcze raz – wesołych świąt! ❤


5 komentarzy:

  1. Wesołych! :*
    Ja już kiedyś poruszyłam ten temat, więc jestem jak najbardziej za tym, żebyś pisała autorskie opowiadania! Tylko musiałabyś to jakoś ładnie uporządkować, żeby oddzielna historia miała swoją zakładkę.
    A jeśli chcesz znać moje zdanie, to czas ulepszyć trochę tego bloga. Nie mogę myśleć o tym, że taki talent się tu rozwija, a tak mało ludzi o tym wie!
    Warto by pomyśleć o jakimś ładnym szablonie, a przynajmniej tle, bo przecież to grafika na samym początku przyciąga uwagę (mogę Ci polecić stronę Zaczarowane Szablony, chociaż tam trwa wyścig szczurów, jeśli chodzi o przyjęcie zamówień...). Szukaj bardziej popularnych blogów i promuj się; polecaj je, a autorki będą polecać Ciebie. Duża ilość wyświetleń również przyciąga uwagę, więc możesz już to zamieścić na stronie :)
    Mnie blog podoba się taki, jaki jest. Postawiłaś na prostotę i bardzo to w Tobie cenię. Ale żeby dotrzeć do szerszej publiczności, trzeba rzucić się w oczy. Oczywiście będę zazdrosna, jak Ci przybędzie czytelników ;) Ale ostateczna decyzja należy przecież do Ciebie. Napisz, jak będziesz się chciała w czymś poradzić.
    P.S. O dziwo, w rzeczywistości jestem naprawdę małomówna. Może jeśli zacznę więcej mówić, to ubędzie mi trochę z pisania. Spróbować? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady, na pewno pomyślę. Na szczęście jest teraz przerwa świąteczna i mogę spokojnie popracować nad blogiem. ;)
      Nie wiem czy masz spróbować, ale uwielbiam Twoje długie komentarze (a na próbkę Twoich możliwości nadal czekam!). W sumie sama niewiele mówię i to tylko wtedy, kiedy muszę. :D

      Usuń
  2. Trochę za późno, ale i tak dziękuję i życzę tego samego! Chętnie poczytam Twoje autorskie opowiadania, bo takie najbardziej mnie interesują :)
    Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Cassie! Trafiłam tu dość nietypowo ( bo
    przez Twój komentarz na innym blogu, który, sprawił , że postanowiłam odwiedzić Twojego bloga, choć w sumie nawet się nie reklamowałaś :-) ) , ale zostaję ! A że widzę że mam trochę rozdziałów do nadrobienia, zadzieram kiecę lecę do czytania :) A tak by the way świetne opowiadanie , chętnie bym przeczytała Twoje autorskie opwiadania , zaraz więc sprawdzę czy przypadkiem nie ma już tutaj kilku , bo jestem prawie pół roku po opublikowaniu tego posta.
    Duuuuuuużo weny ♡
    LeMiś

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI KOMENTUJESZ, TO WIEDZ, ŻE JESTEM Z CIEBIE DUMNA! :)